Витаминка генерален спонзор на FMCG

Со цел да ја унапредиме нашата работа, да ги поттикнеме промените во секторот каде што работиме и оваа година сме посветени поддржувачи на четвртиот годишен самит на FMCG (Fast-moving consumer goods).

Главната тема на годинешното издание на самитот беше дигитализацијата како нов предизвик за компаниите. Во таа насока, своите знаења и искуства пред повеќе од 300 професионалци од средниот и топ менаџментот на македонските компании, ги споделија десет говорници, истакнати професионалци од секторот за трговија со стока за широка потрошувачка (FMCG) од Македонија, регионот, како и од Русија.

 

Сите тие даваа одговори на прашања како, дали разбираме како иновациите, дигитализацијата и големите бази на податоци влијаат врз работењето, како познавањето на трендовите да се претвори во предност на пазарот и како да се пронајде формулата за успех на пазарот?

Заклучок од самитот беше дека индустријата за трговија со стока за широка потрошувачка треба да се подготви за промени, а можните начини како компаниите да ги имплементираат овие промени беше презентиран од предавачите на самитот за ФМЦГ.

Брилијант Омега 3 во продажба

Брилијант Омега 3 е новото масло за јадење од Витаминка кое е достапно на продажните места.

Витаминка на Интерфуд&Дринк-Софија

Витаминка се претставува на саемот Интерфуд & Дринк во Софија

Витаминка со поддршка за „Преспав“

Поддршката од Витаминка за хумористичната серија Преспав продолжува и во третата сезона со вклучување на маслото за јадење Брилијант.